شرایط استفاده و قوانین هگمتان کالا

خواهشمند است برای استفاده بهتر و مطلوبتر از خدمات هگمتان کالا مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

نکته 1: خرید و ارسال برای ساکنان سراسر کشور میسر است.

نکته 2: هر گونه داد و ستدی که در محیط الکترونیکی انجام می‌گیرد مشابه محیط فیزیکی نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می‌باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد “.

مراحل ثبت سفارش و خرید

  • ثبت سفارش:

مشتری پس از جستجو و بررسی، کالا یا کالاهای مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و سپس وارد مرحله شیوه پرداخت و وارد کردن کد تخفیف (درصورت وجود) می‌شود و در نهایت با مشخص کردن وضعیت پرداخت کد رهگیری برای وی تخصیص و از طریق ایمیل و پیامک برایشان ارسال می‌گردد.

  •  روشهای پرداخت:
  • پرداخت آنلاین (از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ها)

مشتریان محترم می‌توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین  پرداخت نمایند و هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به فروشگاه کالای خود را دریافت کنند.

  • مدت زمان تحویل سفارش ها:

مدت زمان تحویل کالاها در شهر همدان حداکثر 7 روز کاری و در سایر شهرها 15 روز کاری می‌باشد.

شرایط لغو سفارش:

مشتری می‌تواند به هر یک از دلایل زیر سفارش خود را لغو نماید:

– عدم موجودی کالا در انبار

– اشتباه در قیمت گذاری

در صورت اشتباه در قیمت‌ گذاری، فروشگاه موظف به اطلاع قیمت اصلی کالا به مشتری می‌باشد و مشتری با اطلاع از قیمت اصلی محصول می‌تواند یا سفارش خود را لغو نماید یا با پرداخت اختلاف قیمت محصول سفارش خود را تایید نهایی کرده و کالای خود را دریافت نماید.

در صورت لغو سفارش مشتری به دلایل فوق، فروشگاه موظف به عودت مبلغ پرداخت شده به مشتری می‌باشد.

   نکات مهم در هنگام تحویل سفارش:

  1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته‌بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
  2. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه‌های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).
  3. هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می‌شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

 تبصره: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته‌بندی خارج گردند (مانند: کولر گازی، تلویزیون، سینما خانگی و …) از بند فوق مستثنی می‌باشند و مشتریان صرفاً می‌بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفاً باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می‌باشد.

توجه: چنانچه بسته‌بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.

  1. در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مأمور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته‌بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته‌بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
  2. طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارش‌هایی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارایه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
  3.  به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و براساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش‌ها درب ورودی ساختمان خواهد بود.
  • راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده:

 کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی شوند:

در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً نصب، راه اندازی و استفاده نماید، در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل گردیده و مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.

بنابراین می‌بایست با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس گرفته و تقاضای نصب و راه اندازی کالا انجام شود

:مرجوع کالا

اگر موقع تحویل کالا و مشاهده ایراد فنی مشتری تا 48 ساعت مهلت دارد تا این موضوع را به فروشگاه هگمتان کالا اطلاع داده و با هماهنگی فروشگاه کالا را مرجوع نماید. در غیر اینصورت فروشگاه مسئولیتی در قبال مرجوعی کالا نخواهد داشت

  امکان ارایه نظر در سایت:

نظرهای شما پس از به اشتراک گزاری و بررسی کارشناسان  در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، قابل مشاهده برروی سایت خواهد بود. هگمتان کالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این بخش، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به ‌هیچ‌وجه به معنی تأیید فنی هگمتان کالا درباره‌ی محتوای نظر نمی‌باشد.

 محتوای سایت:

     هگمتان کالا حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقاله‌ها) به کار می‌گیرد.

 حق مالکیت مادی و معنوی:

 کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه  هگمتان کالا بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت