blog

بهین کارت بانک سپه

بهین کارت بانک سپه

شرح محصول بهین کارت سپه

 

بانک سپه به منظور حمایت از تولید ملی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور، افزایش میزان رضایت مشتریان فعلی بانک  و برآورده کردن نیازهای واقعی خود اقدام به ارائه محصولی به نام “بهین کارت سپه” نموده است.

بهین کارت سپه، ابزار اعتباری جهت برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیاز های تسهیلاتی مشتریان بانک می باشد.

ویژگی‌های بهین کارت سپه:

*      سقف اعتبار کارت 500 میلیون ریال

*       نرخ 18 درصد

*      مدت بازپرداخت اعتبار 36 ماه

*      فاقد آبونمان (برخلاف کارتهای اعتباری)

*      اعتبار کارت یکساله

این کارت‌ها صرفاً بر روی دستگاه‌های کارتخوان ویژه این طرح که قبلاً توسط بانک سپه در فروشگاه‌ها/ نمایندگی‌های تولیدکنندگان و عرضه کنندگان طرف قرارداد با بانک نصب شده‌اند، قابل استفاده می‌باشند.

شرایط ضامن:

  •   تا سقف 30 میلیون تومان یک ضامن
  •   تا سقف 50 میلیون تومان دو ضامن

    ضامن باید کارمند چک دار یا جواز کسب دار چک دار باشد

 

تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی

تمامی تولیدکنندگان معتبر، فروشگاههای زنجیره ای بزرگ (ترجیحا دارای شعب فروش در سراسر کشور) ، فروشگاههای مجازی معتبر و ارائه دهندگان خدمات می توانند در این طرح حضور داشته باشند.

در این طرح، بانک وجه کالاهای خریداری شده توسط دارندگان بهین کارت سپه را با کسر تخفیف مندرج در قرارداد فی‌مابین به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات پرداخت می نماید.

صورتحساب فروشنده توسط سامانه اعتباری تهیه شده توسط بانک سپه به صورت خودکار از طریق پست الکترونیکی در اختیار تولیدکنندگان طرف قرارداد با بانک قرار می‌گیرد. این صورتحساب شامل سرجمع کل تراکنش‌های انجام‌شده در پایانه فروش نصب شده در فروشگاه‌ها/ نمایندگی‌های معرفی شده از سوی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد .

  استفاده‌کنندگان بهین کارت سپه

دارندگان بهین کارت سپه، جهت خرید کالا، خدمات و همچنین استفاده از اعتبار تخصیص یافته به کارت‌های مذکور صرفاً می‌توانند به فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک سپه مراجعه نمایند.

شرح هر تراکنش انجام شده توسط دارنده بهین کارت سپه، از طریق پیامک به شماره همراه مشتری، جهت اطلاع ارسال می‌شود.

پس از گذشت یک ماه از تاریخ صدور کارت خرید و استفاده مشتری در دستگاه‌های کارتخوان ویژه طرح، صورتحساب مشتری تهیه و از طریق پست الکترونیکی و پیامک برای مشتری ارسال خواهد شد.

به منظور اطلاع رسانی لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد موضوع این طرح در سایت اختصاصی بهین کارت به نشانی  www.banksepah.ir/shopping  درج شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *