وبلاگ

بهترین برندهای آبمیوه گیری که در بازار موجود هستند، کدام اند؟

آبمیوه گیری

بهترین برندهای آبمیوه گیری که در بازار موجود هستند، کدام اند؟

بدن ما در طول روز، به وعده هایی از میوه نیاز دارد و تمامی افراد می بایست این وعده های میوه را در طول مدت روز، مصرف نمایند. اما در این بین، برخی از افراد هستند که ترجیح می دهند بجای خود میوه، از آبمیوه استفاده کنند که پیشنهاد ما به این اشخاص این است که یک دستگاه آبمیوه گیری در منزل خود تهیه کنند و بجای آبمیوه های صنعتی و آماده که معمولا از مغازه های آبمیوه فروشی تهیه می شوند، خودشان اقدام به تهیه آبمیوه طبیعی و بهداشتی نمایند. اگر شما نیز در این دسته قرار دارید و اگر قصد خرید یک دستگاه آبمیوه گیری را دارید، حتما با ما در این مقاله همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی را در مورد بهترین برندهای دستگاه آبمیوه گیری به شما بدهیم که در خریدتان شما را یاری خواهد کرد.

در ابتدا می بایست شما نیاز خود را بسنجید و بدانید که دقیقا به چه چیزی نیاز دارید، تا با توجه به نیازتان همانقدر هزینه کنید. بعنوان مثال، بعضی از دستگاه ها در بازار وجود دارند که همزمان آسیاب کن و مخلوط کن نیز هستند و در اصطلاح بازار چندکاره می باشند. در این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های آبمیوه گیری:

دستگاه های آبمیوه گیری معمولا از چند جهت مختلف بررسی می شوند. هنگام خرید، شما می بایست این فاکتورها را در نظر گرفته و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. این فاکتورها عبارتند از؛ قدرت موتور، صدای دستگاه، قدرت آبگیری، جنس تیغه آبمیوه گیری، دهانه ورودی دستگاه، ظرف تفاله گیر دستگاه آبمیوه گیری.

تعاریف فاکتورهای دستگاه های آبمیوه گیری:

فاکتور اول:  قدرت موتور دستگاه

انواع مختلف دستگاه های آبمیوه گیری، قدرت های موتور مختلفی دارند. آن دستگاه هایی که قدرت موتور خوبی دارند، بسیار بالاتر از 500 وات توان دارند. البته ممکن است که این توان ها فقط اسمی باشند و در واقعیت وجود نداشته باشند، بنابراین نیاز است که در عمل و واقعیت نیز آنها را بررسی کنیم. اگر شما دستگاهی را تهیه کنید که قدرت موتور بالایی نداشته باشد، به محض اینکه چند عدد محدود از میوه را آب گیری نمایید، قدرت دستگاه گرفته شده و شما ناچار می شوید که کم کم و بسیار آهسته تر میوه ها را داخل دستگاه بیاندازید و همواره مراقب این مسئله باشید که دستگاه شما تحت فشار زاد قرار نگیرد.

فاکتور دوم: صدای دستگاه

 

هر چقدر که قدرت موتور یک دستگاه بیشتر باشد، به طور عادی می بایست صدای آن نیز بیشتر باشد. برخی افراد نسبت به این فاکتور حساسیت دارند و

معمولا هرچه قدرت موتور بیشتر باشد صدای دستگاه هم بیشتر است، با این حال برخی با صدای زیاد دستگاه مشکل دارند و برخی هم برایشان مهم نیست، اگر جز افرادی هستید که صدای دستگاه برایتان خیلی مهم است بهتر است بررسی کنید که دیگران در مورد صدای دستگاه چه می گویند.

قدرت آبگیری:

اگر نظرات کاربران در مورد مدل های مختلف آبمیوه گیری را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که برخی از آنها تفاله های را کمی آبدار خارج می‌کنند، یعنی آب میوه به خوبی گرفته نمی‌شود. لذا بهتر است در این مورد هم بررسی داشته باشید.

جنس تیغه آبمیوه گیری:

جنس تیغه در کیفیت کار دستگاه و همچنین کیفیت آب میوه خروجی موثر است، تیغه خوب همیشه تیز است و به خوبی با چرخش کافی آب میوه را گرفته و تفاله ها را جدا می‌کند. وقتی بحث از جنس تیغه می شود یعنی از استیل درجه یک باشد، به این دلیل که باید در برابر رطوبت، شست و شو و زنگ زدگی مقاوم باشد و آسیب نبیند.

دهانه ورودی دستگاه:

تبلیغاتی زیادی انجام می‌شود که در آنها دهانه بزرگ دستگاه به عنوان یک مزیت نشان داده می‌شود، به طور مثال نشان می‌دهند یک سیب بزرگ در دهانه وارد می‌شود، در حالی که این اشتباه است و هرچقدر هم که دهانه بزرگ باشد بازهم لازم است که میوه ها در قطعه های کوچکتر وارد کنید.

ظرف تفاله گیر دستگاه آبمیوه گیری:

برخی از دستگاه‌های آبمیوه گیری دارای مخزن جداشونده هستند، یعنی به راحتی می‌توانید مخزن تفاله را جدا کرده و بشورید، اما در برخی مدل های دیگر مخزن قابلیت جدا شدن ندارد و این کمی شما را به دردسر می اندازد، پس اگر جدا شدن مخزن آبمیوه گیری برایتان مهم است به آن توجه کنید.

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

 

آبمیوه‌گیری بوش مدل‌‌‌ «MES25A0»‌ یکی از آبمیوه‌گیری‌های تک‌کاره موجود در بازار است.

این آبمیوه گیری دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام به صورت مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است.پایه های ضد لغزشی که در زیر دستگاه تعبیه شده مانع از لرزش و جابجایی حین کار کردن با دستگاه می شود.

از ویژگی های قابل ذکر این نوع آبمیوه گیری جنس تیغه اصلی آن است که  از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده، همچنین فیلتر این دستگاه به راحتی قابل شستشو می‌باشد و  لوازم جانبی نیز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

پایه های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت می شود.

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتبیشتر نظرات مثبت نشان از کیفیت، قدرت بالای موتور و آب گیری قوی دارند.

برخی کاربران اشاره می‌کنند که آبگیری به قدری عالی است که تفاله های میوه هیچ آبی ندارند.

نظرات منفی: نظرات منفی مشخصی وجود ندارد، اما برخی به دسته های شکننده اشاره دارند.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری ویداس مدل VIR-3615

 

مشخصات

  • جنس بدنه:استیل
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری:1 لیتر
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • جنس تیغه (صافی):استیل ضد زنگ
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
  • کارکرد:چهار کاره

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتطراحی قطعات شیک، قدرت موتور بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای مشابه.

نظرات منفی: پارچ مخلوط کن کمی سنگین است.

آبمیوه گیر از درزهاش آب چکه میکند

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری فلر مدل PJ1000

 

آبمیوه گیری فلر مدل «PJ1000» یکی از آب‌میوه‌گیری‌های مطلوب و کارآمد موجود در بازار است.این آبمیوه گیری علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، دارای  کنترل پنل دیجیتال و نمایشگر رنگی است که استفاده از قابلیت‌های آن را آسان‌تر می‌کند.

از نقاط قوت این دستگاه سوئیچ ایمنی قطع خودکار آن است که با بالارفتن دمای موتور خاموش می‌شود. ضمنا پایه‌های ضدلغزشی که در این محصول تعبیه شده  مانع از حرکت و جابه‌جایی دستگاه حین فعالیت می‌شوند.

از ویژگی های مهم این آبمیوه گیری دهانه ورودی بزرگ آن است بطوریکه قابلیت این را دارد که میوه را به‌صورت درسته هم به آن وارد کرد. تیغه‌های بُران دستگاه به‌سرعت آب ‌میوه را خارج می‌کنند و تفاله را به مخزن ذخیره‌ی تفاله می‌فرستند. مخزن تفاله در پشت دستگاه قرار دارد و به خاطر ظرفیت بالایی که دارد، آب‌گیری حجم زیاد میوه‌جات را ممکن می‌سازد.

 

 

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتبی صدا و بدون لرزش، پر قدرت، تفاله های کاملا خشک، پنج سرعته، سیستم قطع کن خودکار

نظرات منفی: بدنه بسیار ظریفه حس میکنی الان میخاد توی دستت بشکنه. صداش نسبت به ناسیونال کمتره.

قسمت پلاستیکی آن خیلی نازک هست

 

از محبوب‌ها

آبمیوه‌ گیری فلر مدل PJ 801

 

مشخصات

  • جنس بدنه:استیل ضدزنگ
  • مخزن آب میوه گیری: دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری:۱ لیتر
  • مخزن تفاله:دارد
  • توضیحات مخزن تفاله

گنجایش مخزن تفاله: ۲ لیتر

  • جنس تیغه (صافی):استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت:4 سرعته
  • سیستم ضد چکه:دارد
  • توان مصرفی:۸۰۰ وات
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • طول سیم برق:1.5 متر
  • سایر مشخصات و قابلیت ها

قطر دهانه ورودی: ۸۵ میلی‌متر

  • مجهز به نمایشگر
  • دارای سیستم محافظ موتور از گرمای بیش از حد

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت بیشتر پیرامون قدرت موتور و کیفیت آب میوه خروجی می باشد که کاملا بدون آب و خشک است.

نظرات منفی: نظرات منفی شاخصی ثبت نشده است اما در چند مورد اشاره شده است که صدای دستگاه می توانست کمتر باشد و یا تمیز کردن قطعات راحت تر باشد.

جمع بندی: در نهایت نظرات مثبت این دستگاه به مراتب بیشتر از نظرات منفی هستند و دید خریداران ارزش خرید بالایی دارد.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه‌ گیری مولینکس مدل JU655

 

مولینکس از شرکت‌های معتبر تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی برقی است یکی از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت این برند آبمیوه‌گیری «مولینکس» مدلJU655 با قدرت موتور این 1200 وات می‌باشد.

این دستگاه امکان تنظیم سرعت موتور را برای کار با مواد سفت‌تر یا نرم‌تر فراهم ساخته است که این امر از طریق پیچ ولومی که در قسمت جانبی بدنه قرار گرفته است قابل دسترسی است. این پیچ ولومی قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح را به کاربر می‌دهد.

 

در صورتی که تمایلی به وجود پالپ میوه در نوشیدنی خود ندارید می‌توانید از فیلتر جداکننده پالپ که به همراه این دستگاه ارایه می‌شود استفاده کنید. نکته قابل ذکر در این دستگاه اینکه شست‌وشوی قطعات آن (به جز قسمت حاوی موتور) در ماشین ظرفشویی امکان پذیر می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت بالای موتور، تفاله های کاملا خشک، طراحی زیبا و با کیفیت بدنه می باشند.

نظرات منفی: نظرات منفی برای این محصول ثبت نشده است.

جمع بندی: این دستگاه با توجه به نظرات مثبت خریداران و نبود حتی یک نظر منفی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد و همچنین از برند معتبر مولینکس می باشد.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU450

 

مشخصات

  • جنس بدنه:پلاستیک
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • توضیحات مخزن تفاله:1.5 لیتری
  • جنس تیغه (صافی):استیل ضد زنگ
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت:2 سرعته
  • سیستم ضد چکه:ندارد
  • توان مصرفی:700 وات
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • سایر مشخصات و قابلیت ها:– دهانه بزرگ مناسب جهت آبگیری میوه های درسته

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت بالای موتور و کیفیت دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول نشان از صدای کمی زیاد موتور و همچنین خشک نبودن تفاله ها دارد.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات مثبت و منفی تقریبا برابر، نیاز بررسی شخصی شما دارد.

بهتر است محصول را بیشتر بررسی کنید و اگر معایب آن برای شما مهم نبود آن را خریداری کنید.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

 

همین طور که می‌دانیم یکی از قدیمی ترین  آبمیوه‌گیری‌های دنیا در ذهن بیشتر افراد، آبمیوه‌گیری موسوم به 1، 2، 3… «پاناسونیک» بوده که سالیان‌سال است جزو محصولات تولیدی شرکت پاناسونیک به حساب .می‌آید این دستگاه سه‌کاره همچنان با همان ظاهر نوستالژیک و صد البته کیفیت و کارایی بالایش با مدل‌‌‌ «MJ-M176»‌ به ین آبمیوه‌گیری دارایا مخلوط‌کن و آسیاب استبازار عرضه می‌شود. قابلیت‌های این دستگاه ازآسیاب است که به‌وسیله‌ی آن قادر خواهید بود انواع موادغذایی از دانه‌ها گرفته تا ادویه‌ها را آسیاب کنید. این مجموعه دارای موتوری با توان 230 وات است و امکان تنظیم سرعت دستگاه در دو سطح وجود دارد. همچنین این دستگاه قابلیت کارکرد در وضعیت پالس را نیز دارد. در حالت پالس موتور با شدت و قدرت زیاد کار می‌کند و این عملکرد در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر کاربرد دارد.

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت بالای موتور و کیفیت دستگاه هستند. خیلی ا کاربران عنوان کردند که چندین سال است که این دستگاه به خوبی برایشان کار می کند.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول بسیار کم و جزئی هستند، مثلا یکی از نظرات منفی این است که برای برخی میوه ها مانند سیب و هویج کمی صدای دستگاه زیاد می شود.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات مثبت بسیار بالا و نظرات منفی کم و جزئی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613

 

مشخصات

  • جنس بدنه:استیل
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری:2 لیتر
  • مخلوط کن:دارد
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن:1.8 لیتر
  • جنس پارچ مخلوط کن:پیرکس
  • آسیاب:دارد
  • توضیحات مخزن تفاله:مخزن تفاله 2 لیتری
  • جنس تیغه (صافی):تمام استیل
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت:2 سرعته
  • سایز دهانه ورودی: قابلیت ورود یک سیب کامل میلی متر
  • سیستم ضد چکه:دارد
  • توان مصرفی:1000 وات
  • سوئیچ ایمنی:ندارد
  • پایه ضد لغزش:دارد
  • قدرت 400وات
  • توان قفل 1000 وات
  • مخزن تفاله آب‌میوه‌گیری

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون ارزش خرید نسبت به قیمت هستند، در حقیقت خریداران این محصول با توجه به قیمت آن تا حدی راضی هستند.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول پیرامون صدای زیاد دستگاه، کیفیت پایین بدنه، سنگین بودن پارچ شیشه ای و … می باشند.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات منفی و مثبت تقریبا برابر، نیاز به بررسی بیشتری از سمت خریدار دارد، در صورتی که معایب دستگاه برایتان مهم نبود می توانید آن را خریداری کنید.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

 

مشخصات

  • جنس بدنه:استیل ضد زنگ
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • توضیحات مخزن تفاله:2 لیتری
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت:2 سرعته
  • سیستم ضد چکه:دارد
  • توان مصرفی:700 وات
  • پایه ضد لغزش:دارد
  • کارکرد:تک کاره

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت موتور و کیفیت دستگاه می باشند و عمده خریدران از نظر کیفیت دستگاه راضی هستند.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول زیاد نیستند، اما در چند مورد اشاره شده است همراه آب هویج کمی پوره هم وارد آب می شود.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات منفی و مثبت زیاد و منفی کم، ارزش خرید بالایی دارد، نظرات منفی موارد جزئی هستند که اگر برایتان مهم نیست می توانید با خیال راحت این دستگاه را خریداری کنید.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری دستی بیتا مدل 101 کد 2501163

 

آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 جز یکی از کارامد ترین آبمیوه گیری دستی محسوب می‌شود.بدنه این محصول از چدن با پوشش رنگ کوره ای نسوز ضد زنگ می باشد.جنس دسته و چرخ دنده های آن تمامی از فولاد آبکاری شده بهرمند هستند.

این دستگاه دارای یک دسته اهرمی قدرتمند برای آبگیری انواع میوه های آبدار مانند انار، پرتقال، انگور، لیمو، گریپ فروت و دیگر مرکبات بدون فشار به پوست میوه می باشد.

ویژگی قابل ذکر این محصول آبکش این آبمیوه گیر است که از جنس آلومینیوم تهیه شده و همین امر باعث ضد زنگ و مقاوم بودن آن در برابر اسید میوه ها می‌شود.

 

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون کاربردی بودن و ارزان قیمت بودن است.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به سنگین بودن دستگاه است و اینکه چند نفر اشاره کردند که بیشتر برای آب انار مناسب است.

جمع بندی: اگر به دنبال آبمیوه گیری دستی هستید، این دستگاه می تواند یکی از گزینه های شما باشد.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

 

آبمیوه‌گیری «پاناسونیک» مدل «MJ-DJ31» یکی از دستگاه‌های باکیفیت و کارآمد است. این دستگاه علاوه بر اینکه آبمیوه‌گیری است،قابلیت تبدیل شدن به مخلوط‌کن و آسیاب را دارد. آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 از تیغه‌ها و فیلتر استیل ضدزنگ بهره‌مند است.

طراحی دستگاه طوری است که چکه‌ای از دستگاه صورت نمی‌گیرد و محل استفاده را کثیف نمی‌کند. دستگاه از دو سرعت بهره می‌برد که توسط یک پیچ تنظیم قابل‌انتخاب هستند.

یکی از ویژگی‌های مهمی این دستگاه دهانه ورودی بزرگ آن است که به‌ راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.

 

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت موتور و کیفیت دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به لرزش زیاد دستگاه در برخی مواقع، خیس بودن تفاله های هویج و صدای زیاد دستگاه در برخی مواقع می باشد.

جمع بندی: بهتر است هنگام خرید کمی بیشتر محصول را بررسی کنید تا با اطمینان بیشتر خرید کنید.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU610D10

 

مشخصات

  • جنس بدنه:پلاستیک و استیل
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری:1.2 لیتر
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • توضیحات مخزن تفاله:دارای حجم 2 لیتر
  • جنس تیغه (صافی):استیل
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت:2 سرعته
  • سایز دهانه ورودی:75 میلی متر
  • سیستم ضد چکه:دارد
  • توان مصرفی:800 وات
  • سوئیچ ایمنی:ندارد
  • طول سیم برق:1.1 متر
  • پایه ضد لغزش:ندارد

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت موتور، کیفیت دستگاه، صدا و لرزش خیلی کم دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به خیس بودن تفاله ها و زود پر شدن مخزن تفاله می باشد.

جمع بندی: نظرات مثبت این آب میوه گیری به مراتب بیشتر از نظرات منفی می باشد و همین نشان می دهد که این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

 

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 ، محصولی با قابلیت سیستم ایمنی هوشمند که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام از به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است. این محصول دستگاهی تک کاره محسوب می شود و در 3 سرعت کار می کند.

پایه های ضد لغزش زیر دستگاه تعبیه شده که مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت می شود.

از دیگر مزیت های این محصول میتوان به لوله خروجی دستگاه و پارچ آبمیوه اشاره کرد  طوری طراحی شده که آبمیوه مستقیم وارد پارچ شده و چکه ای ایجاد نشود

 

 

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبتنظرات مثبت پیرامون قدرت موتور، کیفیت دستگاه، صدا و لرزش خیلی کم دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به خیس بودن تفاله ها می باشد که از این دستگاه با این قیمت کمی بیشتر انتظار می رود.

جمع بندی: نظرات مثبت این آب میوه گیری به مراتب بیشتر از نظرات منفی می باشد و همین نشان می دهد که این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

اما اگر قیمت برای شما مهم است، با قیمت های پایین تر و همین کیفیت، دستگاه های دیگری هم در این راهنمای معرفی شده است.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

 

مشخصات

  • جنس بدنه:پلاستیک و استیل
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری: 1.25 لیتر
  • مخلوط کن:ندارد
  • جنس پارچ مخلوط کن:پلاستیک
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • توضیحات مخزن تفاله:2 لیتری
  • جنس تیغه (صافی):استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت:2 سرعته
  • سایز دهانه ورودی:73 میلی متر
  • نمایشگر:ندارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
  • توان مصرفی:700 وات
  • پایه ضد لغزش:دارد

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبت:صدای کم ، قدرت بالا ، کیفیت قطعات عالی از نظرات مثبتی هستند که برای این آبمیوه گیری ثبت شده است.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به خیس بودن تفاله ها می باشد که از این دستگاه با این قیمت کمی بیشتر انتظار می رود.

جمع بندی: نظرات مثبت این آب میوه گیری به مراتب بیشتر از نظرات منفی می باشد و همین نشان می دهد که این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

اما اگر قیمت برای شما مهم است، با قیمت های پایین تر و همین کیفیت، دستگاه های دیگری هم در این راهنمای معرفی شده است.

 

از محبوب‌ها

آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620

 

آبمیوه گیری فلر مدل PJ620 یک برند آلمانی درزمینهٔ تولید و عرضه لوازم‌خانگی است.

این آبمیوه گیری با دهانه ورودی بزرگی که دارد این امکان  را فراهم می‌سازد که بدون اینکه میوه ها به قطعات کوچک تر تقسیم شوند اجازه ورود به صورت میوه کامل را می‌دهد.

آبگیری توسط تیغه از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله حاصل از آبگیری در مخزن تفاله جمع‌آوری می‌شود. مخزن تفاله گنجایش زیادی دارد و می‌توان مقدار زیادی آبمیوه تهیه کرد بدون نیاز به تخلیه تفاله.

 

 

مشاهده قیمت و موجودی محصول

 

نظرات مثبت: گشاد بودن دهانه ورودی میوه ها، کم صدا بودن و خشک بودن تفاله ها از نظرات مثبتی هستند که برای این محصول درج شده است.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به کیفیت پایین قطعات و قدرت پایین موتور می باشد.

جمع بندی: نظرات منفی ثبت شده کمی زیاد هستند که بهتر است قبل از خرید کمی بیشتر درباره این محصول بررسی کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *